Вагон Rtu з критим гострим дахом MAV Brawa 48567
У 1930-х роках автомобільний транспорт почав ставати явним конкурентом залізничних вантажних перевезень.
Крім того, дуже повільні вантажні поїзди стояли на заваді збільшенню швидкості руху експресів.
Тому кілька європейських залізничних адміністрацій намагалися збільшити середню швидкість своїх вантажних поїздів.
Це також вимагало інвестицій у парк вагонів, які могли б справлятися з вищими швидкостями з точки зору ходових та гальмівних властивостей.
Тому Італійські державні залізниці (FS) придбали вагони клепаної суцільнометалевої конструкції, які вирізнялися колісною базою 6,10 м з дуже короткими свесами.
DRG проводила аналогічну політику в Німеччині та розробила Ghs «Oppeln» з колісною базою 6,10 м.
Характерною особливістю критих італійських вагонів був пік-дах, який використовувався за деякими винятками.
Менш помітним, але таким же типовим було використання I-подібних профілів для опорної балки.
Колісні пари були встановлені в підшипниках ковзання та підтримувалися одним, двома або навіть трьома пружинними вузлами залежно від класу.
Одним з основних завдань цих вагонів було перевезення фруктів та овочів по всій Європі.
Тому більшість вагонів мали вентиляційні отвори, що закривалися, у бічних та передніх стінках біля підлоги.
З них понад 17 000 було введено в експлуатацію між 1937 і 1946 роками з кабіною гальмівника та без неї як вагони класу F.
Вони часто курсували як збірні поїзди через гірські перевали Бреннер і Готард до портів Північного моря.
Ще 4400 вагонів, які відрізнялися лише однією бічною вентиляційною заслінкою, було виготовлено між 1942 і 1946 роками.
У 1950-х роках у спільному парку вагонів EUROP використовувалося загалом 3700 вагонів обох типів F.
До 1980-х років, а отже, протягом понад півстоліття, вантажний поїзд, що перетинав альпійські дороги, без вагона з козирком на даху був майже немислимим, навіть наприкінці 1990-х років поодинокі екземпляри можна було побачити на багатьох німецьких маневрових станціях.
Ідентична конструкція ходової частини була використана як основа для вагона з льодовим охолодженням класу Hg.
Він також мав характерний дах, двостулкові двері трюму з кожного боку та два отвори для заповнення сухим льодом.
З 1938 року було випущено 1490 вагонів Hg, а після Другої світової війни було побудовано понад 1000 таких вагонів з інноваційним роликовим підшипником.
Рефрижераторні вагони використовувалися переважно в Альпах – на багатьох фотографіях того часу видно їх ряди в порту Гамбурга.
Епоха III
Приналежність MAV
Довжина 105 мм
Колісні пари з внутрішніми контурами
Шахта NEM 362
Масштаб Н0 1:87
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.
Безкоштовно на відділення або поштомат при замовленні від 2500 грн!