Вагон-контейнер Kds56 "Clubmast Clubkraft" DB Brawa 50662
Разом з Waggon Union, Deutsche Bundesbahn (DB) розробила новий двовісний контейнерний вагон для перевезення порошкоподібних вантажів з двома стоячими контейнерами.
Westwagon поставив перші 10 вагонів DB для випробувань у 1953 році. Оскільки вони все ще мали систему гальм Hik, вони отримали позначення Kd 54.
Крім того, вони мали подвійний гаковий привід, як і 150 вагонів, що послідували за ними від Talbot та Westwaggon.
Оскільки це призводило до проблем, пов'язаних з унікальною конструкцією ходової частини, всі наступні поставки були оснащені ходовою частиною з одинарними гаками.
Ці вагони чудово зарекомендували себе – до 1965 року було придбано загалом 1232 Kds 54.
Для легших порошкоподібних вантажів паралельно було побудовано 1293 одиниці Kds 56 з 2 контейнерами по 17,5 м³.
Додатковий об'єм у 4 м³ призвів до появи більших контейнерів та відповідно вищих вагонів.
Для забезпечення безпеки припаркованих вагонів деякі з Kds 54/56 були оснащені ручним гальмом, яким можна було керувати з платформи.
На відміну від інших новозбудованих вантажних вагонів DB, платформи з ручним гальмом яких кріпилися болтами до ходової частини, вони були безпосередньо інтегровані в ці транспортні засоби. Таким чином, довжина над буферами вагонів, обладнаних таким чином, залишалася незмінною, і збільшувалася лише власна вага.
Порівняно із загальною кількістю понад 2500 побудованих вагонів, вагони Kds 54/56, оснащені ручним гальмом, були порівняно рідкістю.
З введенням 12-значного номера UIC вагони Kds 54 були перейменовані на Ucs 908, а Kds 56 - на Ucs 909.
Протягом багатьох років обидва типи складали основу порохового парку Deutsche Bahn.
Перше скорочення запасів відбулося в 1967 році, коли було продано 86 вагонів. Подальші продажі компаніям EVA та VTG відбулися в наступні роки.
У 1990-х роках DB AG перемістила більшість своїх вагонів до своєї дочірньої компанії MEG.
Решту вагонів DB AG здебільшого здавали в оренду або використовували, наприклад, для внутрішнього перевезення тягового піску для тягачів.
Окрім цементу, вагони також використовувалися для перевезення кількох інших порошкоподібних вантажів протягом багатьох років.
До них належать: кам'яний пил, кварцовий пісок, кізерит, гіпс, сульфат натрію, сульфат Томаса, цукор, сіль та гідроксид алюмінію. Вагони тоді, як правило, базувалися на залізничній станції.
Епоха III
Приналежність DB
Довжина 98,2 мм
Гальмівні колодки в площині колеса
Додатково встановлена тяга гальма осі
Додаткова гальмівна система
Кінематика короткого з'єднання згідно зі стандартом NEM 362
Масштаб H0 1:87
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.
Безкоштовно на відділення або поштомат при замовленні від 2500 грн!