Теплоізольований критий вагон G K.P.E.V. Brawa 49882
Епоха I
Приналежність K.P.E.V.
З одного боку, тарифні умови, а з іншого – технічні, призвели до того, що всі державні залізничні адміністрації розробили критий вагон з майже однаковими розмірами та корисним навантаженням.
Ці вагони мали колісну базу 4,5 м, довжину над буферами 9,3 м для вагонів без гальм, корисне навантаження 15 т, пізніше 17 т та площу підлоги приблизно 21 квадратний метр.
Цей тип вантажної конструкції став найважливішим і найчастіше побудованим критим вагоном; спочатку він мав типовий ідентифікатор Gm.
Після заснування Deutscher Staatsbahn Wagen Verband (Німецька федерація державних залізничних вагонів) DWV у 1909 році на його основі була розроблена конструкція федерального вагона типу A2.
З 1911 року було побудовано феноменальну кількість 121 770 одиниць, що зробило його найбільш масово виробленим критим вагоном.
Він домінував в іміджі німецьких товарних поїздів до початку третьої ери. Ці вагони були розкидані по всій Європі двома світовими війнами, не було жодної європейської залізничної адміністрації, де б цей тип вагонів не використовувався хоча б тимчасово.
Багатокомпонентна гальмівна система з гальмівними колодками в площині колеса
Металеві осі та колеса
Прототипна конструкція рами
Точне відтворення з'єднань дощок
Базова балка та колеса з металу
Довжина: 107,2 мм
Кінематика короткого зчеплення за стандартом NEM 362
Масштаб H0 1:87
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.
Безкоштовно на відділення або поштомат при замовленні від 2500 грн!